Big blue eyes.

| Postat i: Life by Sophie, Mitt år i London ♥
0
Imorse vaknade jag strax före 7 och då klev jag upp och klädde på mig osv, gick sedan in och väckte Amy för att sedan gå ner och fixa frukost. Gav Oscar hans gröt och sedan vid 8 när mamman gick med tjejerna till skola och förskola så tog hon med sig Oscar och jag blev ledig tills hon kom tillbaka igen.
 
Oscar sov och mamman åkte iväg och handlade så jag fick ta hand om honom, han vaknade väl runt 11 och då trodde jag att han ville ha sin välling, vilket mamman hade sagt att jag skulle ge honom. Men nej han var inte sugen på det, utan han var bara glad av att få vara nere. Så när mamman kom hem så hjälpte jag henne att packa upp varorna och sedan när hon gick och hämtade Amy på förskolan så gick jag upp på mitt rum och när dom kom hem igen så käkade vi lunch.
 
Vid 2 så gick vi iväg till parken och där träffade vi Amy's kompis Freya och hennes mamma för en fika, sedan gick vi iväg till lekparken så tjejerna fick leka lite och sedan kom min kompis Kristyn, Freya's au pair. Hon stannade en stund med mig medan mammorna gick iväg och hämtade de äldre, sedan gick även Kristyn för hon skulle hämta Freya's storasyster. Så jag var med tjejerna i lekparken tills Kristyn kom tillbaka och då gick vi allihopa hem tillsammans.
 
När vi kom hem så kollade Milly och Amy på en film medan jag och mamman lagade mat, vid ungefär halv 6 så åt jag och tjejerna, mamman gick upp och jag var nere en stund med tjejerna. Alltså jag har så kul med dom, och jag tycker verkligen om dom så himla mycket ♥
 
Sedan gick vi upp och då badade jag tjejerna och strax före 7 så slutade jag och då gick jag upp och la mig i sängen med datorn. Vid 9 så kollade jag på Paradise hotel och nu tänkte jag sova :) 
Godnatt!
Älskade lilla tjockisen, väääärldens sötaste ♥
Hittills till Big blue eyes.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: